Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je nějaký rozdíl mezi komunisty a piráty? Někdo něco vytvořil, nám se to líbí, chceme to, tak mu to ukradnemeRv

3 9
možnosti

P42a76v71e66l 86K24u38r14a18l

27. 11. 2012 7:03

Jakmile je jednou informace (jakákoli) zveřejněna (například DVD na kterém je zaznamenána je prodáno) tak se jejím absolutním vlastníkem stává ten kdo to DVD koupil a jeho moc nad ní je absolutní. Může jí sdělit na své náklady komukoli dalšímu pomocí jakýchkoli prostředků. Pokud tuto informaci prostě najde ležet na internetu je taktéž zdarma.

Hypoteticky pokud je v kupní smlouvě kterou původní autor s nakupujícím uzavírá vymíněno jinak pak má autor dle mě právo vymáhat veškeré odškodné po tom jedinci který informaci porušením této smlouvy zveřejnil... nikoli po třetí straně která s ním nikdy o ničem nejednala.

S postavičkami LEGO je to stejné... pokud kupující nepodepsal smlouvu o tom k čemu je používat a nebo je dokonce přepredal/vyhodil do popelnice aby si je vzal někdo jiný bez nějakých podmínek tak tak LEGO nemá a nesmí mít vliv na třetí strany kupující/přebírající zboží.

Nikdo nikomu nic nekrade. Veškeré sdílení probíhá tak že někdo dá na net svůj majetek dobrovolně k rozebrání.

8 2
možnosti

J38a16n 75J43e18l30e78n

27. 11. 2012 2:31

jestli to chápu (nechápu) dobře, tak nikdo politicky či veřejně se projevující by měl být prost všeho s ochranou známkou? takže budeme nazí a mlčky...korektní? nestačilo by vyjádřit že výrobce dekorace není politicky angažovaný...i když teď už je.

4 0
možnosti
Foto

Já spíš nechápu, proč nevymyslíte vlastní postavičky, kopírujete a tak tu firmu poškozujete. Taky bych nechtěl, aby moje firma byla spojována s nějakou politickou stranu bez mého svolení. Někdy mám pocit, že by se vám líbila totální anarchie a značky, aby ztratily svou hodnotu a dobrá jména, přitom právě dobrá jména značek nás jako spotřebitele chrání před vybíráním si kvality.

2 3
možnosti

P24a94v68e27l 46K43u24r24a15l

27. 11. 2012 7:11

Jak mě dobré jméno chraní před tím abych si vybral něco kvalitního?

To mě chrání především můj mozek a to že si prohlédnu to co si kupuju.

A proč vymýšlet něco nového když dostatečná věc již existuje a pokud trochu hledáte lze nalézt v popelnicích volně k rozebrání (LEGO figurky) bez toho aby k jejímu získání byl potřebný jakýkoli podpis smlouvy, tudíž nemucí vůbec existovat žádná vazba na firmu lego.

Vlastnictví může být pouze fyzické. Pokud mám CD tak jsem jeho absolutním vlastníkem... na něm je pouze vytvořen binární záznam 1 a 0. Pokud jsem se nezavázal k tomu ho nekopírovat při koupi ve smlouva tak mám li prostředky na pořízení jeho kopie je to moje právo v jakékoli podobě ať je na něm cokoli.

Pokud chcete vlastnit jakoukoli formu informace existuje jediný způsob... nikomu jí nesdělovat/neprodávat.;-D

3 2
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS